• Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady 

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz paragonem lub fakturą.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Creo Gabriela Krawczyk
Wyspiańskiego 21
95-050 Konstantynów

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru bez podawania przyczyny. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go razem z dowodem zakupu (paragon/faktura) na adres wraz ze zwracanym produktem/produktami.

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także paragon lub fakturę.

  • Sklep zamknięty

Sklep tymczasowo niedostępny